10 Şubat 2014 Pazartesi

Can Aksoy 'Çıldırışına'

İnsanların duyarsızlaşmasına karşı isyanım var! Sırf cinsel yöneliminden dolayı boyunlarından kesilen translar için, ufacık yaşta kocaman adamlarla evlendirilip hatta ilk gecesinde ölen kardeşlerimiz için, onlarca yerinden bıçaklayarak yapılan kadın cinayetleri için veya eylemlerde katledilen dostlarımız için, bir "can aksoy tansiyonu" oluşmuyor. Neden? Alıştığınız için mi insan cinayetlerine? Bakın, demiyorum ki size "bu yapılan doğrudur.". O da vahşet, bu da vahşet. Bu olaya bu denli çıldırdı millet de, diğerlerine neden susuldu? Elbet tepki verildi. "Ah yazık." denildi de, Can Aksoy'un yaptığına tepki verdiğiniz kadar duyarlı mıydınız? İyi düşünün.. İnsanlar diye genelleme yapmak yanlış evet ama üstüne alınması gereken kişilerin zaten şuan farkındalığı oluşmuştur diye düşünüyorum. 

Peki, Can aksoy'un yaptığı vahşete (evet bence vahşet.) karşı, vahşetle karşılık vermeniz?
+Can'ı ölene kadar dövelim!!! Şerefsiz pislik.
-Neden ölene kadar dövelim?
+Çünkü kediyi öldürdü!!!
-Peki şuan, sen ne yapıyorsun?
+....

Videoyu izleyenlerin sinirini anlıyorum ki ben de izledim. Fakat mantıklı düşünmek çok da zamanımı almadı.

Lince karşı linç olmaz.

Kaldı ki kendi düşüncemi söyleyecek olursam tek cümleyle,
Sen allah için kesiyorsun canlıları, o zevk için. Benim için ikisi de hastalıklı bir düşünce, hastalıklı bir davranış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder